Balett táncos dagadt

Azt álmodtam, hogy valami lángossütőnél dolgoztam a Balatonon és löktem a népnek a kerek cuccokat, és délutánra együtt fáradtam az étolajjal. Később simán hozzám akart jönni a volt info tanárnő nem kis riadalmamra.
Ahogy az álom végighömpölygött a szelet űrön nyaldosta kicsit a valóság partjait, mivel felrémlett, hogy tényleg, mostanában arról fantáziálok ébren, hogy minden nőt feleségül kérek, aki valamiben is jobb nálam. Az az álmom (azon kívül, hogy magas, mindig kócos és zöld szemű), hogy jobb matekból. És az álmomban most minden lehetséges kócos, zöld szemű, akit csak el tudok képzelni, azt mondja kórusban és egyre hangosabban egymás emelkedő hangjától, hogy az fontos és az kell. És senki sem tudja, mit szónak majd a kettesemhez: ♪ Mindig pocsék voltam ó matematikából, bébi~! ♪, és attól függően, hogy hozzám jön e a "legmatekosabb" eldúdolom a kettő közül valamelyiket: ♪ Mindig pocsék voltam matematikából, ó bébi~ ! ♪.